Nu njuter man!

Fan är går man tycker att allt är skit för att man är sjukskriven.
Isället så kan jag ju faktist ta vara på den tiden och förtillfärllet njuta av att våren är här. och nu för att stanna.
Jag kom just hem igen efter en skön promenad runt parken. Han med att chilla lite på en bänk i solen ett tag till.

Ja en sån här dag kan man helt enkelt inte ogilla..
Bara sätta sig på den lilla balkongen ta en kall bira ur kylen. Läsa senaste nummret av Moore. och bara njuta och tänka på alla stackare som faktist går i skolan eller jobbar en sån här skön dag..

Visst jag tjänar inte lika mycket pengar på det men det får jag bekymra mig om senare.
Spejje/ over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0