Långtråkigt

Ja nu har man legat här i 3 dygn. Börjar bli lite långtråkigt nu finns ju inte så mycket att göra. man känner sig lite slapp när man bara ligger i en sjukhus säng och klickar på datorn, äter, dricker, läser och kollar på tv. Finns ju faktsit inte så mycket att göra. Ta en promenad i korridoren är ju inte heller så givande.

Var utanför avdelningen för första gång under vistelsen nu. Gick ner 5 trappor för att komma till pressbyårn som ligger vid Entrén. Så fort man kom ner på botten våningen kände man stressen från stockholms stad krypa på en. Man blev snurrig och yr direkt.
Jag skyndade mig på att utföra mitt ärende. snabbt in i butiken hämta tippskuponger, slänga ihop en lången rad och kila upp igen.

På eftermiddagen nu kom David och hälsade på med lite kina mat till mig =) gott att käka något annat än sjukhus mat ibland. Snart kommer nog Anton förbi en sväng också. Kul med besök hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Vikkan

hihi med så många besök lär du ju inte ha så väldans tråkigt iaf! :) bra!

2008-04-09 @ 21:34:36
URL: http://foamy.blogg/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0