Landet!

Fy fan vad skönt det har varit att få komma hem igen.
Var dock tvungen att kila upp tidigt i morse för att hinna till närmaste vårdcentral innan 9 i morse.
Åkte med bror min. Efter det hängde jag med till hans skola oh satt där och tog det lugnt medans han jobbade.
Satt och försökte få ihop en bra tippsrad för helgen. hoppas jag lyckats nu.

Men annars har det ju varit en kalas dag, lite småkallt men ändå sol och bra väder.
På eftermiddagen har jag suttit på pappas arbetsplats i solen och druckit en bira med Love ohc Pappa, Sedan har vi varit i en flytt kåk och kollat efter roliga saker att ta med hem. Jag fick med mig 2 champange glas, 3 brolin tröjor, En metrev och en kaffe kokare.

Nu snart ska jag väl hjälpa mamma att koka ihop en god middag sedan blir det en lugn kväll med familjen i think..

Kommentarer
Postat av: Vivvi

haha det där låter bra! :)

2008-04-12 @ 11:54:10
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0