Karolinska!

Ja nu har denna helg också flutit förbi även om det inte blev den helg jag väntat mig. Mina planer innan helgen var att jag skulle jobba natt Fredagen för att sedan kunna sova ut på lödagen och sedan se en fantastisk Hemma premiär på Stadion och sedan träffa Vivvi på Söndagen.

Resultat. Jobbade som jag skulle heöa fredagen och natten. Sedan hamnade jag på akuten på Danderyd på Lördag morgon. och nu så Ligger jag på Karolinska Sjukhuset Och väntar in morgon dagens tester så jag kan få en diagnos. Jag har i alla fall fått ett eget rum Med tv och video i. Sedan har man ju fått hit denna underbara sak så man har yttlligare att fördriva tiden med.

hoppas era helger har vart bättre =)


Kommentarer
Postat av: någon lurig dalmas

haha, men vadfan har du lyckats med?

2008-04-06 @ 23:12:39
Postat av: Vivvi

Det är nog bäst för karolinska att de fixar till dig illa kvickt så att vi kan ha vår dejt någon annan dag snart, annars får de med mig och göra! ;)
Krya på dig spejjis! :)

2008-04-07 @ 01:05:27
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0