Gamla minnen!

Satt här och sappa på tvn medans jag ät middag. En väldigt god middag by the way, Lagad av mäster kocken Migsjälv så klart. Men i alla fall så hamnade jag på filmerna som visades på canal plus.
Och där va den! Den gamla hedliga Casper. Den som handlar om det där lilla oskyldiga spöket, Flickan, hennas pappa och dom 3 rövarna till spöken.

Jag var bara tvungen att kolla klart på den. ganska mysig/sharmig film om jag får säga det själv.
Nu ska jag gå och lägga mig för att kolla på Senaste avsnittet av Prison break som jag missade i måndags.
Hade bra hörs väl på lördag igen.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Varför trodde jag, ända fram till sista stycket, att du pratade om en porrfilm först? :S hahah!

2008-04-04 @ 10:36:44
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0