=)

Nu har jag packat ihop nästan alla saker jag ska ha med mig, Så nu sitter jag och väntar på att Wågis och Monica ska komma förbi och plocka upp mig. Sen bär det ut till landet.
Hoppas att vara ute till 6 iaf. Sen hoppas jag på En lördag med lika bra väder som idag.
Just nu är det bara förskönt ute.

Tillbaka till täby kommer jag på Söndag eller Måndag.
Beror lite på. Jag ska se Djurgården förhoppningsis krossa GAIS på måndag.
Vore inte allt för fel.

Börjar känna mig tröttar igen. Inte bra hoppas det går upp snart igen inge kul om man ska behöva bli dålig igen.
Jag har sett 2 bra filmer som ni borde se iaf nu under som senaste 2 dagarna.
Clerks från 1994 och uppföljaren Clerks II från 2006 tror jag. Första är snäppet skönare. Finns en film till somn hör lite ihop med dom här 2. Det är Jay and Silent bob strikes back. Den kom ut någonstans däri mellan och är också en ruggigt skön rulle. Sjuk komedi skulle man kunna säga.

Ha en bra fredag och skål på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0