Vart har alla roliga hemma fester tagit vägen?

tjenixen!
Idag har jag målat på det där skit huset igen! men till skillnad från igår så var jag på bättre humör kankse för att jag fått sova längre och för att jag hade p3 att lyssna på (måste tacka dom för de bästa radioprogammen någon gång).
förutom det så har jag gott runt och tänkt på väldigt mycket som vanligt. bla. har jag tänkt på hur underbrat det är med höst fast det blir kallare och en del på Vivvi, underbar tjej det där.

men det jag har tänkt mest på är det jag nu tänkte skriva om.
Vart tog alla dessa roliga hemma fester vägen som jag jämt var på för något år sen?
varför slutade all polare att ha roliga fester med det skönaste folket på bara för att dom fyllde 18 och kunde gå på krogen.

visst det kan vara kul att gå på krogen ibland kanske träffa nytt folk, kankse dansa lite men mest går man ju dit med några polare och umgås med dom. Då tycker jag det är mycket roligare att samla alla dom här sköna människorna hemma hos någon festa järnet och gå över alla gränser. Det brukar ju bli sån skön stämmning på alla dessa fester! sen träffa man ju ofta nytt folk på dom också för det är ju nästa alltid någon av alla kompisar som kommer som drar med någon ny polare eller ett gäng fräscha tjejer som man aldrig träffat!

Sen händer det ju nästan alltid något lite extra kul på dom här festerna (typ någon som spårar ut helt och gör massa sjuka saker) som inte händer när man är på krogen för då blir man utkastad när det börjar gå så pass långt. jag längtar tillbaka till den tiden då man var hemma hos Erik eller Marcus eller hos mig. Synd att nästan inga andra ville offra sig  och sina hem bara.

Visst har man varit på endel lägenhets fester men det blir aldrig samma sak i en lägenhet för då blir det bara massa klagomål från grannarna och sen får man aldrig ha fest igen för att då blir man vräkt.

Nu har jag iaf bestämt mig för att dra ihop en här i höstmörkret hos mig igen snart och hoppas att alla sköna kisar som man har umgåst med senaste året vill komma och förgylla kvällen för alla.

det var allt just nu åter kommer nog med nått mer senare eller en annan dag.

Hade så länge!


Kommentarer
Postat av: Vivvi

haha aww tack Eje :)

2007-09-27 @ 18:03:34
URL: http://foamy.blogg.se
Postat av: ellinor

nämen Eje har skaffat blogg!!xD
det var ju roligt, nu har man ännu ett tidsfördriv ;)
hoppas allt är bra

2007-09-27 @ 19:50:17
Postat av: rakkarn

hahaha, spejje the man. NAJS. Måla hus är ju.... hm, kul...
Krogen imorgon? ;)

2007-09-27 @ 23:16:00
Postat av: muna

fan feje, fest låter najs ;)

2007-09-28 @ 10:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0