Slut på helgen!

Hej!
Ja nu har det gått några dagarn sen sist. Något som kallas helg har uppehållt mig på olika sett.
Tanken var att jag skulle vart på en rolig krog kväll i norrtälje i fredags. Och för festa med Erik & Patrik men så blev det inte. Istället blev det För fest i Grannens lägenhet. En riktigt korv fest med 18 grabbar och en flickvän till någon av dom andra. Stackare jag skulle känna mig lite pressade med så mycket killar runt sig.

Jobbigt att det bara var få av oss som tål en viss mängd alkohol. De andra blev fulla väldigt fort om du frågar mig.
Men då andra sidan kom jag ikapp senare! Det blev nu inte krogenheller efter som alla på den här för festen skulle till annan fest så jag hakade på dit istället.

Det var en annorlunda fest för att vara Söderbykarl. Dom hade live band av någon anledning. Och dom spelade lite för skrikig musik för min smak. passade inte i den lokalen på en såndan fest.
possetivt att det blev bättre musik efteråt och att det fanns gott om söta tjejer att dansa med.

Sedan till det lite tråkigare med kvällen. Av någon anledning så stängde dom festen redan 20 mminuter i 1, vilket jag tycker är väldigt tidigt. Sen så blev det en 6mannataxi hem fast vi bara var 3 som åkte med dom andra hittade en annan taxi medan vi väntade. Taskigt tycker ja som fick betala nästan hälften.

När jag kom hem blev det sängen,där jag tänkte över kvällen och fylleringde till halva min telefon bok på mobilen. nästan ingen svarade och jag blev sur och somnade.

Det var fredagen de, Puss på er


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Pressad? :o Fatta vilket paradis att va själv med alla killar :D varför fick inte jag följa med? :( Det var säkert därför jag inte svarade i telefon senare på natten ;) haha!

2007-09-30 @ 18:50:41
URL: http://foamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0