Nu har tanke blivit verklighet!

hej alla kära läsare, även om jag nu i denna stund tvivlar på att det finns så många.

Nu har en tanke jag haft länge blivit verklighet.
tanken fick jag efter att jag kankse lite för mycket hänger på vivvis blogg.
sen har man ju också hört från alla håll om hur stort blogg är nu och man har ju helt klart blvit nyfiken på att testa grejen själv.

att det blev verklighet är nog också det lite tack vara min goda vän vivvi som fick mig att testa iaf när jag nämnde för henne att det verkar intressant.

så nu får jag väl ta chansen när jag har den och kan skriva vad jag vill att tacka veronica för hennes övertalningsförmåga.

men medans jag nu funderar på vad jag ska börja skriva om så får ni hade så bra.

so long dudes!

image2

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Du är lång, snygg, djurgårdare och ler fint som fan, vad kan gå snett? :D

2007-09-25 @ 23:28:46
URL: http://foamy.blogg.se
Postat av: Linnéa

Välkommen till bloggvärlden... =p Vad trevligt att du har skaffat blogg! Då får man gå in och kolla lite här alltså i mellan åt (: Lycka till med bloggandet!

2007-09-26 @ 00:02:45
URL: http://livetsrikedom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0