Fan vad tråkigt det är att måla!

hej igen mina fans ;)

i dag vaknade jag sent pga att jag satt för länge med det här igår. Inte bra för morsan tyckte jag skulle kolla på ett jobb som ska göras. Egentligen skulle mion lillasyster göra jobbet men hon har en viss förmåga att skjuta på saker och nu är det inte så gott om tid kvar.

Vilket leder till att jag får ta över och måla det där jävla piss huset som ägarna har fått för sig att måla om med falu rödfärg som luktar skit btw.

hurset har en konstig form med massa korta småväggar som sticker ut överallt, det är lagom högt för att det inte fungerar bra med stege och ägarna är konstiga. Huset är dessutom ruttet på vissa ställen. Jag själv skulle aldrig lagt ner pengar på att fixa det där rucklet. Riva och bygga nytt är det som gäller.

det ända possetiva med jobbet är ju förstås att jag blir några slantar rikare, jippi det behövs.

när man kommer hem efter en sådan här dag är man lagom motiverad för att göra...... inget mer på rästen av dagen. men nu har jag duschat snackat lite skit med brosan och ätit  en väldigt god middag. det är tur att han är kock min bror. Vi har också fått ett gäng trevliga gäster på besök så humöret är lite bättre nu.

men i morgon ska jag på skiten igen hallelulia!

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Låter inget vidare, men hade mitt hus behövt målas om hade du kunnat göra det istället ;)

2007-09-26 @ 21:39:18
URL: http://foamy.blogg.se
Postat av: dalmas (sara baksug?)

men alltså, falu rödfärg luktar ju gott? :O

2007-09-27 @ 17:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0