Tvungen!

Hejje!
Nu är jag här igen på Begäran av en kompis som ville ha någon att läsa, så hon kunde får ett uppehåll i sitt pluggande.

Fan vad jaghoppas på at det inte blir massa minusgrader nu asså. Det var fett kallt att stå i skuggan på stegen och måla idag. Därför va det extra skönt när jag bytte sida av huset på eftermiddagen och solen dök upp.
Det blev gensat varmt och skönt, man kunde till och med ta av sig till t.shirt. grymt skönt!

När det är bra väder blir jag genast på bra humör, vilket i sin tur gjorde att jag jobbade lite längre en vanligt, vilket i sin tur fick mig att tänka på att jag måste skriva upp mina arbetstider jag har gjort efter det här.

Nu närmar sig kryssningen coh i morn bär det av in till norrtälje för att tillbringa natten i lägenheten.
plus att jag ska hämta en ny hylla till min tv som jag köpt via annons idag. Kul får vi se hur den passar in =)

Hockeyn har ju dragit igång igen även på lokal nivå lästa jag i den komunala tidningen idag.
vilket innebär att jag snart måste ta mig upp till sportcentrum och checka in någon match. kankse hittar man några snygga tjejer att kolla på för matcherna brukar ju inte vara så bra plus att man alltid råkar ha ögonen på något annat än matcen när det sker någon tufftackling eller kul grej på isen.

Om det är någon som känner för att förgylla min kväll i morgon kan någon höra av sig. kul med sällskap. Annars lärjag ju iof hitta på något annat.

Men nu orkar jag inte det här längre. känns som man gjort sin plikt för idag.
Hoppas ni blir nöjda och lämnar någon form av kritik.

Tjaaarå!

Kommentarer
Postat av: Anonymous

Dags att skriva ett nytt inlägg snart?

2007-10-16 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0