Plitken kallar

Hej igen allihop!
Ny vecka, nya äventyr. Idag har jag stått i det friska men inte allt för behagliga höstvädret, lyssnat på p3 och puttsat på det där jävla huset igen. Men det är ju inte allt för illa i och för sig, för jag råkar ju vara en av dom som tycker det är så himla skönt när hösten kommer. Luften blir så mycket friskare och även skog och natur får en fin färg. Sen kan man ätligen dra på sig en skön tjocktröja och även jacka utan att man svettas fö mycket.

Sen som sag förgyller ju också P3 min dag med sina sköna programm där christer är det absoluta favorit programmet.

Senare i veckan, närmare bestämt torsdag bär det av mot nya äventyr igen när jag och hela överiga Väddö's senior trupp tar ena siljafärgan på en 36 timmars kryssning till Helsingfors och tillbaka. Jag måste erkänna att jag har vissa förväntningar på den resan. Samtidigt som det finns en känsla av att det inte alls kommer bli den sucsee jag hoppas på. vi låter tiden bestämma det.

Sen har jag inte kunnat låta bli att tänka på den där  dödsmisshadeln som ägde rum på kungsholmen i helgen.
Alltid hämskt när sånt händer sepciellt när det är folk i den åldern som står för det. Det som gör saken så illa som det faktist va är att dom var så många mot bara en. Och att dom fortsatte efter att han har gått i backen.
min åsikt om man nu ska bråka överhuvetaget är att någon som gått i backen ska lämnas. Han har ju för fan ingen chans att försvara sig då om det nu va bråk han ville ha. Också illa att så många såg det utan att göra nått åt saken.

Om det var min kompis jag sett blvit överfallen så där och sedan dött hade jag mått jävligt dåligt nu om jag inte hade ens försökt göra nått åt saken.

Det var nog allt för mig idag nu ska jag lyssna på upplösningen av allsvenskan på webbradion.

Ni som också läser min blogg av någon anledning skulle ju kunna vara snälla att lämna någon liten kommentar efter bara. Är så mycket roligare att skriva om man får Kritik på det man skriver. Spelar ingen roll om det är possetivt eller negativt.

Tack på förhand
So long dudes

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag gillar faktiskt också hösten=)

2007-10-08 @ 19:29:07
URL: http://jossssee.blogg.se
Postat av: Linnéa

p3 kan göra de mörkaste dagarna ljusa.. (:

2007-10-16 @ 21:39:49
URL: http://livetsrikedom.blogg.se/
Postat av: Maria

Hösten e en av mina favoritårstider, näst efter vintern ;)

2007-11-13 @ 20:16:47
URL: http://Mariiiiah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0