Kryssning!

Tjena igen! Då var jag tebax med fortsättningn på helgen!

Torsdag eftermidda vid 2tiden mötte jag upp Niklas H och Niklas J vid bussstationen för att ta bussen in till Stockholm för avresa med resten av laget, vi skulle totalt bli 25 party sugna man på vår resa.
Redan på bussen joinade Nilsson, Robert, Och Hampus. Vi kom till färjeläget redan strax efter 3 vilket betyder at vi skulle få vänta mins en timme på alla andra i laget.
Jag, Niklas och Niklas var första man som tog en bira vid Färjeläget.
Resten av laget droppde in vart efter och till sluta att alla i baren på terminalen och väntade på dom 3 sista gubbarna som skulle komma innan vi fick kliva på.

När alla kommit på så var det dax för taxfree och middag. Jag handkade på mig en flaska Sex on the beach, &pack smirnoff och en låda Beck. Sedan följde förkröket i hytten och mycket rök på deck.
Så mycket mer kommer jag inte ihåg av första kvällen det blev liksom en liten block out. Jag och Nilsson vaknade 4 på morgonen iHytten och ingen av oss visste när eller vaför vi gått och lagt oss. Jag kommer ihåg att det lektes lite jag har aldrig i hytterna natten innan vilket spårade ur lite. Jag blev osams med Fido vilket ledde till en Rak höger i mitt öga. Tur att man var så full att det först gjorde ont när man kom hem från kryssningen.

Dag nummer 2 börjar klockan 8:00 av att lagkaptenen ringer på hyttelefonen och berättar att det är morgon krök i deras hytt. Halv 9 sitter nästan hela laget och super igen. Det dricks Smirnoff, Vodka, Bira och Minttu.
God frukost för det var just var det blev för min del. Jag käkade bara en liten pizza bit i caffeterian någon gång under dagen. Efter morgonkröket så skulle dom flesta iland och roa sig ett tag.

Jag, Robert, Nilsson, Niklas J, Hampus och Niklas H skulle gå till donken hade vi tänkte. Dumt val.
Det var snö/regn/storm och typ nästan minus så det bara piskade i ansiktet och var blött överallt. (dom andra tog taxi) I Hörnet på första kvarteret gick vi in för att fråga efter vägen och köpa lite färdkost. Det var tydligen 4 km dit, så Jag och Nilsson vände och gick tillbaka till båten istället sugandes på färdkosten.

När vi kom på njöt vi av värmen och biran i sängarna på hytten och snackade lite skit. När alla var ombord så var det dax för bubbelpoolen, Bastun och yttligare någon bira. Vi träffade ett konstigt jävla par på båten med.
Hon var nästan brutal och värkade vara kaptenen i förhållandet och han en snäll liten göteborgare som inte hade nått att säga till om. Men han verkade nöjd en då. Om jag inte mins fel så var han föredettamilitär och typ ju-jutsu proffs eller nått han visade oss några riktigt grymma grepp iaf. synd att minnet är lite suddigt.

kvällen slutade vid 4/halv5 på morgonen någon gång i rätt säng och hytt den här kvällen iaf. Nästan lika galen som den första fast kommer ihåg mer.

Någon som mer är värt att nämna var att vi träffade en skön kille som hette Manne från dalarna som drog runt med oss, mest Nilsson och bjöd på sprit och filmade kalaset på sin mobil. ska bli kul att se dom filmerna.

Vi kom iland kl 9 på lördags morgonen trötta och slitna. Men min helg slutade ju inte där.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att höra :P Nån som har ett roligare liv än vad jag har , haha!

2007-10-18 @ 18:27:49
URL: http://lisettesigfridsson.blogg.se
Postat av: Josse

Låter som att ni har haft det roligt=D

2007-10-18 @ 18:28:07
URL: http://jossssee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0