Jag är nöjd!

Hej läsare!
hoppas att helgen har startat bra för er!
Själv ligger man hemma på sängen och försöker ta mig kraft till duschen för jag la just märke till att jag luktar jävligt illa efter gårdagens bravader. Igår va det dax för fest igen äntligen fredag och ny Söderbykarls fest tyckte jag.
annat tyckte vissa kompisar som inte fattar varför jag inte går på krogen iställt för dom där sunkiga lokalfesterna med småttingar på som dom uttryckte de.
Jag fick med mig Jens iaf. Och vad rycktena hade sagt så va det riktigt mkt folk som skulle komma på kvällen.
Innan jag kunde börja dricka var jag tvungen att hämta Jens och bira i Norrtälje. Sen bjöds det på tacos hemma hos Jens. Fan va gott!

Sen när vi kom upp på festen va det fullt ös på en gång.
Man såg ju som vanligt till att va ganska redig när man kom. Ryckten stämde också det va fult med folk, massa snygga tjejer  tyvärr endel pojkar också.

Det var av någon anledning inte samma dj som vanligt. men det visade sig vara en bättre. så det va bara bra musik hela kvällen typ. Gratulerar fest crewt. Vi festade iaf jrnet till klockan blev 1 och dom stängde. Sen vandrade vi den långa vägen på 200 meter hem till Jens. Han åt mackor jag drack jucie. jag somnade på sängen innan han hann bädda den som som en stock till jag vaknade klockan 6 och mådde SKIT. hade grym huvudvärk och mådde dåligt. Gick upp på toa gjorde mitt, väckte Jens bad han om 2 alvedon osmnade om och vankade inte fören halv 11 av Jens stora men ändå lilla hund som sprang in i dörren typ.

Sen har man lyckats göra sig ovän med Vivvi också tror ja.
Imorse satt jag och chattade och bakfylle skrattade åt allt med Jens. Det uppskattade inte Vivvi när vi kom in på ämnet Våldtäkt helt plötsligt och jag kunde fortfarand einte vara säriös. dumt gjort kanske. Men vad gör man inte när man är bakfull. Hoppas hon inte blev för sur bara.

Nen nu ska jag nog ta mig till ducshen iaf.
men vi hörs grabbar och tjejer.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0