Hej!

Hejsan Hejsan Hejsan!
Måndag igen. Tur att det inte har vart en jobbig sådan då.
Pga. det dåliga vädret så har jag inte kunnat måla på huset, istället så har jag vart hemma ringt runt och kollat lite jobb, spelat monopol, hjälpt till hemma och lagt nät. Jag har kommit fram till att monopol på datorn är riktigt kul faktist.
1. man sliper räkna pengar
2. man slipper flytta pjäserna
3. inga dåliga förlorare förutom mig, så jag kan ju svära hur mkt jag vill utan att någon klagar =)
4. man vinner oftare

Hur har helgen varit då Eje?
Eje: jo den har vart bra. Den blev som vanligt inte alls som jag tänkt mig
Vadåra?
Eje: nej men jag skulle ju va nykter iaf på fredagen hade jag tänkt.
men när det ringer 2 trevliga polare och fårgar om dom får komma in till mig och dricka Öl kan man ju inte säga nej. Sen visade det sig att grannen hade fest plus att Erik lånade mig 500 kr.
Det slutade med att festen hade flyttats över till mig nästan, Grannen skrek på övervåning att vi skulle dämpa oss, någon däckade på min toalätt och spydde i grannens golv. Sen skickade jag ut alla och gick med Anton, Emil och Robert till statoil. På vägen råkade jag även lägga en Pizza på kyrkogården och bråttas med en buske efter att Anton knuffat in mig.

Lördagen blev lugnare när jag hängde med Robert och Anton på dagen och sen drog runt med Emil och Anton på kvällen. Den slutade hemma hos Emil där jag och han satt och spelade Monopol på datorn till halv 3 på natten

Har ni haft en bra helg då?


MVH Spejje The man!


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag har haft en mycket bra helg;D Vann över alla när vi bowla också=D

2007-10-22 @ 20:35:50
URL: http://jossssee.blogg.se
Postat av: Linnéa

den där någon var i alla fall inte jag, men jag var ängeln som hjälpte honom på med byxorna ;)

ps. jag fick tillbaka min jacka (:

2007-10-22 @ 21:37:25
URL: http://livetsrikedom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0