Härskarinna!

Hej trogna fans!
Idag har jag jobbat på dagen! det blev av att städa ur en fest lokal och sen diska i 2,5 timme.
Men som vanligt när jag jobbar så förädlar P3 min tillvaro. All heder åt dom.
När jag kom hem har det vart så att jag fixat med elen i pappas nybyggda grage som han vill få klart.

Nu när jag väl är inne i huset och sitter vid datorn i vanlig ordning, så visste jag inte alls vad jag skulle blogga om idag. Men så började jag prata med Vivvi igen och hon viste tydligen precis vad jag skulle göra vid datorn så hon delade ut order till höger och vänster till mig. (jag tror visst det bor en liten diktator i henne)
Men det var ju possetivt på några sett. Jag fick ju nått att blogga om och sen så fördrev jag tiden på nätet lite till.

Men nu när man väl ska börja Blogga blir man populär igen och tjejerna bara öser på med alla möjliga saker.
Eller  iaf mina tre favoriter Vivvi, Josse och Linn. Nu har två loggat of och jag sitter här och har tappat all insperation som jag hade för en halvtimme sen. Det var ju lite synd.

Jaja sov gott då dudes
Hejdå Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vad kul du skriver! :D
Nu har jag fått självförtroende nog för flera år framåt! :D haha!

2007-10-02 @ 10:24:08
URL: http://foamy.blogg.se
Postat av: Anonym

men vem har lämnat den här kommentaren då?

2007-10-02 @ 17:46:39
Postat av: Vivvi

jag är skyldig! :D

2007-10-02 @ 20:25:05
URL: http://foamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0