Ett tag sen!

Hej alla läsare!
Jag får ursäkta att det tagit ett bra tag mellan dom här senaste inläggen.
Jag har igentligen ingen bra anledning att skylla på heller. Jag har väl festat bort tiden som vanligt och sen varit för slö.

Men iaf nu är jag här igen och hoppas alla är glada =)
I helgen har det hänt ganska mycket för min del. Det börjar igentligen redan på onsdagen. (Bra där Eje)
Det är en helt vanlig vecka dom flesta går i skolan eller jobar eller gör sin plikt i lumpen.
Jag var in till min lägenhet i norrtälje för att köpa en ny tv-möbel, så det ägnade jag större delen av den eftermiddagen till. Den passar ganska bra där i min lägenhet. (lovar att lägga in en bild på det sen någon gång)

Efter det här så stack jag så fort som möjligt hem till Erik & Simon, Patrik va såklart också där som vanligt.
Tanken va väl en slapp nykter dag innan det bar av på kryssning, slapp blev det men inte helt nyktert. Vi satt i soffan, eller jag och Erik låg i soffan, Patrik och Simon tränade. Vi tänkte kolla på en film och slappa en jag var hungrig så vi drog till Pizzeria Esplanden. Jag tog en kebabrulle (riktigt goda) sen blev det film. Men Erik och Patrik har en viss förmåga att vilja sälja massa saker hela tiden. Det började med att patrik bjöd på några klunkar bira. (carlsberg export på flaska) Taskig hur sugen blir man inte på mer sen. Så dom sålde ett par till mig som jag satt och drack på samtidigt som vi kollade på någon komedi som var halv bra.
Jag lunkade hem vid strax efter 12 någon gång efter en trevlig kväll med polarna.

Fortsättning följer om kryssningen för dom som pallar att läsa
tja så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0