COMEBACK!

hejsan!

Oj, nu känns det som att det var en evighet sen jag skrev ett inlägg.
Har tänkte flera ggr när jag stått och målat på det där huset, som föresten snart e klart, =) att ja det här ska jag skriva om när jag kommer hem. Men när man kommit hem så har lusten att sätta sig att skriva helt försvunnit av ena eller den andra anledningen.

Nu är det den där veckan då jag dom senaste 12 åren haft 1 veckas uppehåll i skolan och haft höst lov.
Men i år har jag ju inget. Det känns för mig lite konstigt när alla andra tycker det är så skönt med lov, och jag får skulla mig själv som inte skaffat något fast jobb än, när jag får väta och se vad det blir för väder så jag vet om jag ska vara ledig eller om jag kan sticka och måla. Lite konstigt känns det också när man snackar med någon kompis som har lov om vad dom har gjort hitills och dom säger att dom just kommit in i lov tempot när man inte ritigt orkar hålla kolla på vilken dag det är och tiden bara rusar förbi än.
Den känslan har jag nu haft i några månader, när helg på helg störtar förbi och det känns som det inte ens finns någon vardag.

Nu har jag just kommit hem från dagen måleri och hoppas att jag ska bli klar med det där huset senast på fredag om väder tillåter, vilket skulle ge ett skönt klirr i kassan.

Hoppas det fortfarande är någon som orkar ta sig in på bloggen min för att kolla om jag skrivit något nytt.
ps. ska försöka uppdatera lite oftare nu. ni får tjata på mig om jag glömmer bort mig.
hade så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Josse

Du får allt bli bättre på att uppdatera;)

2007-10-31 @ 16:12:43
Postat av: Linn

Kul att hitta din blogg med tycker jag ;P Japp jag hade det riktigt trevligt med min farbror Matti XD
Puss

2007-11-01 @ 11:54:46
URL: http://linnsielicous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0