Blivit ond?

Hej igen! då har det blivit kväller och jag har fått en speciell känsla.
Jag tog nyss en paus från datorn och satte mig si soffan och käkade glass med familjen.
mmmm så got det var med blåbär chokladsås ocg glass.

Problemet kom när jag satte mig här igen.
Jag blev helt plötsligt en ond människa! jag pratar med Vivvi och vad jag än säger till henne så måste jag vara drygt elak. Mohaha.

Undra vad det beror på? Glassen eller Tröttheten? Eller kanske fronda i högtalarna?

En posstiv grej är ju at DIF ihockeyn ikväll.

En lite mindre kul grej var att jag och mamma inte hittad enågon svamp idag när vi var ute i skogen.

En liten roligare sak var ju att det bara är 3 dagar kvar till helg och massa fest igen.

God Natt homies!


Kommentarer
Postat av: Vivvi

hahah :D jag tror du just gick om mig i slaget om diktatortiteln ;)

2007-10-02 @ 22:26:12
URL: http://foamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0