Skit lördag blev fylleslag och minneslucka!

Efter att ha haft tråkigt en bra bit in på Lördag kvällen så kom Sebbe in till norrtälje.
Hanåkte dock iväg till Gurra Och Lotten för att disskutera kvällen utveckling. Efter en halvtimme så ringer Sebbe och säger att vi ska vara utanför om 5min.

Ca 10 min senare är vi hemma hos lotten redbull, tequila och jäger lassas upp på bortdet.
sen även 2 ovanliga sprit sorter som Sebbe hade.
Några glas tequila och någon grogg senare är festen i full gång.

någon-några timmar senare så skulle jag och Erik gå ut och möta patrik där försvinner mitt minne.
Vi hittade tydligen någon rullato som vi raceade med innan Erik tyckte vi skule gå hem och vi tog en Svart taxi.
Morgonen efter vaknar jag hemma i min lägenhet. Och för att vara ärlig hade jag då ingen aningn om hur jag kom hem eller när.

Slutsats: Lyckad kväll Iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0