Nya bravader!

Hej igen! yttligare en helg till ända och yttligare bravader!

I fredags så åkte jag in till Norrtälje för att träffa Emma!
Mysigt! vi Hyrde film kollade på den och sen på en film till åt godis och snart va det dax för henne att åka hem.
Jag följde henne till bussen. På vägen hem ringde jag Emil, kvällen innan berättade han att han skulle ha fest.
Kul va min tanke!

Så jag gick hem bytta kläder käkade och stack på fest!
Emil skulle stå för dricka hyggligt. Till och börja med tyckte jag att det verkade sådär hemma hos honom.
Men såklart att det skulle spåra ur som vanligt.
Jag fick höra igår vid middagsbordet att Love min lillebror hade fått se bilder av Viktor på lördagen när jag står på Emils balkong med Jackan upp och ner och pissar från andra våningen.
Biran som Emil bjöd på Tog nog snabbare än jag trodde. Tur är väl iaf att jag vaknade hemma.

Jag förstod inte förän igår varför jag var så sliten hela lördagen när jag var i Sthlm med Erik och shoppade.
Var ju nästan på väg att spy när jag var klar med pizzan i kunghallarna.
Tur att man kunde hålla den inne iaf då.

Jag lyckades iaf hitt 2 par jeans och 1 par skor så jag var nöjd när jag åkte hem.
På bussen hem kände jag mig lite bättre Iaf när jag såg 2  killar som vart på kryssning och såg betydligt mer slitna ut än mig. Kvällen blev lugnt även om folk ringde och ville att man skulle komma på fest, men jag avstod och stannade hemma skönt tycker jag. Träffade Emma en sväng till och sen så var jag med Emil. Vi kollade på Dexter och Starsky and Hutch.

Hoppas ni hade en bra helg.
SeeYa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0