Ny helg rapport!

Tjena!
Nu vill jag först tillbringa mig själv ett litet grattis. Varför? Jo för att det gick en helg utan att jag festade.
Det är ju ganska bra.
Fredag:  Det stod Hemma kväll på schemat. vilket jag tyckte skulle bli ganska skönt.
Mamma och Pappa hade bjudit hit någon Malin som Pappa har jobbat åt tidigare.
Sen kom Fia hem med hennes kompis Amina. Jag hade eldat i tunnan hela dagen så tanken var att vi ksulle ät krabba och sedan bada. Nu Blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss.
Fia och Amina ville spela spel istället. Så när Malin blivit trött ätit klart och Pratat med mamma och pappa tillräkligt länge blev hon hem skjutsad av Björn.

Sedan spelade vi Rita, Gissa, Vin som Fia och Amina hade gått över och lånat hos Jojjo och Anders.
Det var roligt. Mest pga att ingen var något dirket Stjärna på att Rita det som stod på korten.
Efter någon Timma hade iaf mitt lag vunnit. Såklart!
Sen blev det tunnbad.
När vi hoppade i så blev det en midre chock för enligt termometern så var det 50 grader i vattnet men på botten var det bara runt 20. så när vi blandat vattnet så var det bara 34 grader vilket är lite kallt om det är minus i luften.
Men vi satt i ett tag Drack varsit glas Moserande och Någon öl innan jag var först upp!

Efter det så blev det en omgång spelt till och efter det körde vi charader i någe minuter.
Så vi kom inte i säng fören runt 3 tiden på natten iaf.
Ganska sent för att vara en hemma kväll utan röj.

Lördag:    På lördagen Stod det Roslagskulla på mitt schema.
Jag åkte första bussen från Björkö Vid 11 tiden. Med destination Norrtälje.
Jag fick sällskap av Amina och sedan Hennes kompis Kricke från älmsta.
Vi roade oss at skratta åt Amina men hon själ förtstod inte varför.

Sen gick jag hem till min lägenhet duschade och tog det lungt fram till strax efter 3.
Då var det dax att möta upp Emma och hennes kompis Joanna på bussstationen Efter som jag skulle följa med Emma hem till henne i Roslagskulla.
Det blev en trevligt Vistelse där på för mig en tills nu okänd Ort.
På lördagen när vi kom dit så åt vi någon god kyckling som hennes pappa Micke hade lagat. Med Pasta till.
Sedan spelade Jag, Emma och hennes bror Kim monopol. Där Jag var den givna vinnaren efter drygt 4-5 timmars spel. Med 120 000 i min privata kassa.

Efter det tog jag och Emma en liten proenad innan det var dax att kolla på När Sverige blev förnedrat av Spanien på Tv. Jag stannade hos dom till 4 på söndags eftermiddan. Och innan Det kändes det som jag han träffa Nästan hela hennes släkt. Farmor och Farfar, Pappa Micke, Mamma Anita Och lilla Bror Kim. Sen Var hennes Kusin (tror han hette Lukas) och hans tjej där och fikade på lördags kvällen.

Söndag blev en lugnt dag Vi kollade på 2 filmer och bara slappade Fram tills jag skulle ge mig av hem.
Det blev 2 Disneyfilmer. Bilar och På andra sidan häcken.

Det är typ vad osm hänt för mig i helgen.

SEE YOU GUYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0