Helg igen!

Skönt! nu är jag äntligen klar med det där huset ska bara dit och kompletera någon dag.
Sen e det ju helg igen. Vad händer denna helg då? Ja jag har faktist ingen aning och det är inte så vanligt när det gäller mig. Jag har faktsit inget planerat och som det ser ut just nu kommer den bli hel nykter!
Why why why?

Förra helgen hade jag iaf grymt kul.
På fredagen skulle jag ha hemma fest vilket var halv lyckat. I slutändan hade jag iaf haft skit kul jag tror vi var 5-6 st till som hade det vi stod nämligen och dansade på vardagsrummsgolvet till kl halv 5 på morgonen! synd att flera drog där vid 12 ståret bara för det var efter det som saken blev grej helt enkelt.

Värre blev det

Lördagen gick åt att ligga på soffan och kolla på avsnitt 1-13 på 4+
runt hlav 10 så trillade Marcus och Love in direkt från ålandsbåten och var i fin form. vilket fick stället att tända till igen. när klockan började närma sig halv 5 på morgonen hade vi säkert dansat som tokar till den gamla klassikern "What is love"  ett tag så stod vi 5-6 grabbar och dansade i bara kalsonger.
Men till det måste tilläggas att det gått åt lite alkohol =)
med facit hade vi haft riktigt kul tror jag.
bågat upp säkert 1 låda bira och 3 av oss stått på rad och spytt vart efter vi bångat upp yttligare bira och mobbad en vegan som däckat på min utplats och skrattat och grannes tjejkompisar som blev dynga och spydde efter 1 öl å 1 grogg. stanare kan fan inte supa ;)

Jaja ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: timmy

haha :D fan vad jag kommer mobba dom i skolan :D

2007-11-02 @ 22:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0