Gamla planer blir nya planer!

Hejsan!
Nu är jag trött på det här! Måste göra nått av mitt liv, orkar inte höra på mamma och pappas tjat om att jag måste göra något kna inte bara driva runt hemma och äta och leva billigt. Skaffa dig ett jobb! säger dom.
Så nu funderar jag på att göra gamla planer nya igen.
Min tanke när jag gick kvar i skolan var att jag skulle fara till Australien efter studenten. Men dom planerna rann ut i sanden.

Men nu när min syster ringde upp mig här om veckan och frågade om jag inte vill komma ner på "Work Holiday" till henne och henns pojkvän blev intresset stort igen. Komma ner till 40 gradig värme, lära sig surfa, lära sig språket och skaffa sig lite nya arbets erfarenheter vore ju väldigt kul.

Lära mig surfa har ju alltid vart en stor dröm vore grymt att lära sig de.
Det är ju en fördel att Johannas kille (min syrras) är surf instruktör. Sen goda kalla öl i solen lockar ju helt klart mycket också.

Nu återstår det bara att se hur det blir med saken.
Hejdå Hejdå!

image9

Kommentarer
Postat av: Josse

Ta med mig=D

2007-11-01 @ 21:20:34
Postat av: Linnéa

jag lärde mig att surfa på tasmanien för typ 4 å sedan.. helt sjuuukt kul! längtar tillbaka varje dag =p får jag plats i din resväska? ;)

2007-11-02 @ 09:41:20
URL: http://livetsrikedom.blogg.se
Postat av: Linn

australien? fyfan, det kanske är skönt att sluta skolan ändå då.. ;)

2007-11-03 @ 00:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0