Dan innan lill lördag!

Fan här sitter man, i soffan på Björkö en vanlig Tisdag. Eller dan innan lill lördag om man nu vill kalla det så.
Kollar på fotboll, Liverpool vs Beskitas! Liverpool leder. Jippi!
Samtidigt så kollar jag på Heroes på Datorn som jag har i knät, Chattar med Linn som snart ska sova och hoppar bland alla communityn.

Mina planer för dagen var att jag skulle ta mig ner till bankomaten, casha ut oengarna som skulle kommit och sen dragit till Sthlm och shoppat. nu fick man gå upp till Erik istället och tala om att det inte blir någon Sthlm. vilket var possetivit för honom som var jävligt trött. Vi åt massa kyckling och kollade på Heroes istället.
Sen tog jag mig ut till Björkö.
tog samma buss som man brukade åka från skolan ganska ofta förut.
Vilket betydde att man fick sitta och lyssna på alla 7-9 som skulle åka med från Älmsta.
Vad liten och jobbig man var på den tiden.

Sen när man kommer hem äl klockan inte mycket mer än 15:0 och det är nästan redan mörkt, deprimerande!
Nu leder liverpool med 4-0 och känner inte för att skriva så mycket mer.

ska läsa alla andras bloggar ett tag nu.
Hejdå hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0